Näin meillä homma toimii

Kysy aina ensiksi meiltä. Apu voi olla lähellä.

Pyrimme kaikilla tavoilla varmistamaan sujuvan työarjen tekijöillenne ja palvelemaan kaikissa päivittäisissä tarpeissanne. Mitä mieleesi tuleekin, muista kysyä ensiksi meiltä. Ratkaisu voi olla lähempänä kuin arvaatkaan!

Aulapalvelu

Aulapalvelu sovitaan kaikille asiakkaille vuokrasopimuksen yhteydessä ja iloinen ja avulias henkilöstömme auttaa asiakkaita päivittäisissä asioissa kuten postinkäsittely, avaintenhallinta, kulunvalvonta, turvallisuus, kokousjärjestelyt, huolto- ja siivouspyynnöt, noudot ja toimitukset sekä vieraiden vastaanotto.

Aulapalvelu palvelee kaikkina arkityöpäivinä klo 7.45–16.00 välisenä aikana. Aulapalvelu on ensisijainen yhteydenottopisteesi.
Ilmoitathan aulapalvelulle ennakkoon poikkeuksellisista vierastilaisuuksista ja niiden ohjauksesta.

Postin tuonti- ja noutopalvelu käynnistyy kun teet osoitteen muutoksen meille. Aulapalvelu jakaa tulevan postin lokeroihin työpäivisin klo 9 mennessä. Lähtevälle postille meiltä löytyy erilaisia pakkaustarvikkeita ja hoidamme postimaksun frankkeeraamalla päivittäin klo 15.30 mennessä. Meille voi jättää myös noudettavia aineistoja. Kuriiritoimitukset ja muut tavaroiden ja asiakirjojen noudot voi myös jättää aulaan hoidettavaksi.

Turvallisuus

Vuokralaisena olet aina nykyaikaisen turvallisuus- järjestelmän, kulunvalvonnan ja vartiointipalvelun piirissä. Tämä turvaa ihmisten, tilojen ja omaisuuden koskemattomuutta ja ongelmatilanteiden jäljittämistä.

Kiinteistöillämme on tallentava kameravalvonta, kulunvalvonta ulkokuoren ovissa, kerrosauloissa ja osassa asiakastiloja, hälytyksen siirto vartioinnille ovista ja automaattinen paloilmoitinjärjestelmä. Turvallisuuden kumppanimme Securitas ylläpitää meille verkossa pelastussuunnitelmaa ja huolehtii vuosittaisista turvallisuuskierroksista ja poistumisharjoituksista. Lisäpalveluna voitte sopia mm. tietoturvamateriaalien hävityspalvelua ja tilakohtaisia turvallisuusjärjestelmiä. Turvallisuuspalvelut sisältyvät palveluna vuokrasopimukseen. Kysy asiakaspalvelusta linkki sähköiseen pelastussuunnitelmaamme ja sovi tilojenne turvallisuuskävely, jolla opastamme toimiston pelastustiet ja alkusammutusvälineiden sijainnin ja käytön.

Talon ovet toimivat sähköisellä kulkuavaimella ja päivätyöajan ulkopuolella varmistettuna yksilöllisellä PIN-koodilla. Huolehdithan oven sulkeutumisesta ja pyydät muita kulkijoita käyttämään omaa kulkuavaintaan. Oven pitäminen auki lyhyttä kulkua pidempään aiheuttaa hälytyskäynnin. Turhat hälytyskäynnit laskutetaan aiheuttajalta. Ilmoita meille etukäteen poikkeavista tarpeista, kuten muutoista ja isoista kuljetuksista

Suorita palo-, sairaus- ja vaaratilanteiden hälytykset ensin suoraan hälytyskeskukseen 112 pelastussuunnitelman ohjeiden mukaisesti. Ilmoita niistä sitten heti myös asiakaspalveluun, jotta voimme huolehtia lisäavusta ja opastuksesta. Aulasta löytyy ensiaputarpeita sekä kaikkien käytettävissä oleva defibrallaattori.

Osoitteet:
Vapaudenaukio 1: Valtakatu 49 Lappeenranta
Vapaudenaukio 2: Valtakatu 51, Lappeenranta
Vapaudenaukio 3: Villimiehenkatu 10, Lappeenranta

Jos havaitset välittömästi hoidettavia turvallisuuteen tai asiattomiin oleskelijoihin liittyviä tilanteita, niin voit ottaa aina yhteyttä näihin päivystysnumeroihin:
Kiinteistöhuollon päivystys: 0400 650 253
Securitasin hälytysvalvomo: 020 491 2600

Löydät nämä numerot myös ulko-ovilta. Aulapalvelun ja kumppaneiden numerot kannattaa tallettaa puhelimeen valmiiksi. Aulapalvelun ollessa suljettuna ovenavausta yritystiloihin voivat tehdä vain oma henkilökuntanne. Vartiointiliike tai kiinteistöhuolto eivät hoida oven avauksia, koska he eivät voi varmistua pääsyoikeudesta tilaan.

Siivous

Siivous sovitaan kaikille asiakkaille vuokrasopimuksen yhteydessä. Yhteisesti tuotettuna siivous on tehokasta ja edullista. Siivouksen laatua valvotaan jatkuvasti ja siivouksessa osataan ottaa huomioon kiinteistön ja materiaalien hoitotarpeet. Yleiset tilat, wc:t ja asiakastiloissa sijaitsevat keittiöt siivotaan päivittäin ja toimistotilat 1-2 kertaa viikossa tarpeen mukaan. Siivoukseen sisältyy vuosittainen perussiivous ja paperit ja saippuat. Laadukas siivous takaa viihtyisän ja terveellisen ympäristön työntekijöille. Hyvä hoito varmistaa myös sisäilman laadun ja kiinteistön pitkän elinkaaren. Voimme huolehtia teille lisäpalveluina vaihtomattoja, sisustuskasveja, astianpesukoneen ja kahvihuoneen hoitoa ja kalusteiden pesua.

Pysäköinti

Keskeisestä sijainnista huolimatta voimme tarjota kaupungin parhaat pysäköintimahdollisuudet henkilöstölle ja vieraille. Vieraasi voivat pysäköidä kiinteistön paikoilla asioinnin ajan ilmoittamalla ajoneuvon rekisterinumeron kirjaamalla sen itsepalvelulaitteelle tai sopimalla pidempi aika aulapalvelun kanssa. Rekisterinumeron kirjaaminen itsepalvelulaitteelle on tarpeen myös ilta- ja viikonloppuaikoina. Oman vieraspysäköintimme lisäksi käytössä on P-Pormestarin 450-paikkainen maanalainen pysäköintitalo, josta yritykset tai yksityishenkilöt voivat hankkia tuntipysäköinnin lisäksi jatkuvan pysäköintioikeuden ottamalla yhteyttä Williparkki Oy:n asiakaspalveluun. Pysäköintitalosta on suora sisäyhteys molempiin toimistotaloihimme. Vapaudenaukiolla on Assi Groupin oma sähköautojen latauspiste 3-talon sisäänkäynnin yhteydessä ja P-Pormestari hallissa on myös erikseen käyttöön sovittavat latauspisteet. Assi Groupin latauspisteet laajentuvat keväällä 2025 ja liittyvät Plugit latausverkostoon.

Sisään- ja ulosajo tapahtuu joko Valtakadulla tai Villimiehenkadulla sijaitsevaa ajoluiskaa pitkin. Lyhytaikaispysäköinnin maksutavat ovat kolikot ja sirullinen maksukortti.

Ravintola

Henkilöstö ja vieraat voivat nauttia virkistävistä tauoista ja kohtaamisista valoisassa lounasravintola Vaparissa. Monipuolinen lounas mahdollistaa terveellisen ja ympäristöä säästävän työruokailun. Ravintolassa voi maksaa kaikilla yleisillä maksutavoilla ja voit sopia henkilöstölle sopimushinnan. Ravintolan salin ja kabinetin voi varata tyylikkääksi tapahtumapaikaksi vaikka aamiaisseminaarille tai iltatilaisuudelle. Ravintola tuottaa myös catering-palvelut kokouksiin ja isompiin tilaisuuksiinne.

Internet ja lähituki

Kaikissa yleisissä tiloissamme on yleinen WLAN-yhteys ja vuokrahuoneistoon saat kauttamme laadukkaat DNA yritysliittymään perustuvat Assi Net Pro -liittymät ja tarvittavat käyttöönottopalvelut. Verkkomme ylläpidosta vastaa talossa toimiva Frendy Oy ja he auttavat myös lähituen tarpeessa.

Kokouspalvelut ja catering

Kokoustilojen käytöllä asiakkaat säästävät omien tilojen tehokkuudessa ja turvallisuudessa, kun vieraat voidaan tavata toimiston ulkopuolella. Myös oma henkilöstö virkistyy ja saa vaihtelua, kun sisäinen tilaisuus järjestetään arjen ulkopuolella maistuvan tarjoilun kera. Asiakkaamme saavat -20 %:n alennuksen kokoustilojen hinnoista ja käyttö voidaan laskuttaa yhdessä laskussa. Tarjoilut toimitetaan myös omissa tiloissa järjestettäviin tilaisuuksiin.

Vapaudenaukio 1 talon 5th Floor neuvottelutilan yhteydessä on myös asiakkaiden varattavissa oleva saunaosasto vilvotteluterassilla.

Muutot JA TILASUUNNITTELU

Hyödynnä osaamistamme ja suunnittele tilat ja niiden muutostyöt sekä muutto yhdessä meidän kanssa. Autamme sinua järjestämään kaiken sujuvasti ja turvallisesti. Kumppanimme tuntevat toimintatatapamme ja talon tekniikan ja materiaalit. Helpoimmillaan muutos toteutuu muutaman etäpäivän aikana.

VASTUULLISUUS JA Ympäristö

Kiinteistömme suunnitellaan ja niitä johdetaan energiatehokkuutta ja kestävää kehitystä ajatellen. Olemmehan itse vastuussa rakennuttamisesta ja elinkaaren hallinnasta. Jatkuva kulutuksen ja olosuhteiden mittaus tuottaa tarpeen mukaiset olosuhteet optimiratkaisuilla. Järjestelmämme tuottaa tunnusluvut energian- ja vedenkulutuksesta, hiilidioksidipäästöistä (CO2) sekä tulevasta CSRD-raportoinnista. Käyttämämme sähkö on kokonaan fossiilivapaata ja osin omalla aurinkovoimalla tuotettua. Kierrätys ja jätteenkäsittely huolehditaan hyödynnettävien jakeiden mukaisesti ja kumppanimme tuottaa jatkuvan raportoinnin jätemääristä sekä eri jakeista.

Kopionti, tulostus ja skannaus

Asiakaspalvelumme auttaa erilaisissa kopiointi-, tulostus- ja skannaustarpeissa aulan monitoimilaitteella. Näin tärkeät asiat saadaan hoidettua myös oman tulostuksen pettäessä. Jos käytössäsi on Assi Net Pro - liittymä, voit tulostaa omasta toimistosta turvallisesti yhteiselle monitoimilaitteelle.

Sujuva työarki kanssamme

Pyöräsäilytys

Kaikissa taloissa on runkolukittavia pyörätelineitä ja kulunvalvonnalla avautuva pyörävarasto, jossa on myös pistorasiat latausta varten. Huomaathan, että kaikkien akullisten kulkuvälineiden tuominen sisätiloihin ja niiden lataaminen sisätiloissa ei ole paloturvallisuuden vuoksi sallittua.

Kiinteistöhuollot ja huoltopyynnöt

Kiinteistöhuoltomme seuraa ja säätää talon toimintaa päivittäin yhdistämällä taloautomaatioon oman kiinteistöosaamisen, asiakas- tilanteiden tuntemuksen ja olosuhteiden jatkuvan mittaustiedon. Toiveet, kuormitustilanteiden synnyttämät vaihtelut ja muutokset tilojen käytössä on aina hyvä ilmoittaa meille, jotta niitä voidaan ottaa huomioon säädöissä.

Asiakaspalvelumme kautta voit välittää käyttäjäkokemuksen, muutostarpeen tai esittää huoltopyynnön.

Lämpötilan ja sisäolosuhteiden säätäminen: Jokaisessa tilassa on huonesäädin, joka säätää lämmitystä ja jäähdytystä tilakohtaisesti talon yleissäädön lisäksi. Talon yleissäätö seuraa ulkolämpötilaa, vuodenaikoja ja sisälämpötilan kehitystä. Tiloilla on kuitenkin erilaisia käyttäjätoiveita, sijainteja ja kuormituksia, joita voi huomioda huonekohtaisella säädöllä. Valitse oman tilasi termostaattiin haluamasi lämpötila ja jos vaikutus ei ole riittävä, termostaatin voi asettaa useita asteita haluttua lämpötilaa pidemmälle haluttuun suuntaan.

Vuodenajasta riippuen termostaatti ohjaa lämmityspattereiden tai jäähdytyspalkkien venttiileitä riippuen siitä, onko lämmitys- vai jäähdytyskausi. Keväällä ja syksyllä lämmitys voi vaihtua jäähdytykseen myös päivän aikana. Säädön vaikutus ei ole välitön, vaan venttiilien säätyminen kestää vähintään 15 minuuttia. Jos säätimellä ei tunnu olevan vaikutusta lainkaan, pyydä toiminnan tarkistus asiakaspalvelustamme. Älä peitä säädintä tai patteritermostaattia verhoilla, kalusteilla tms., koska silloin se ei mittaa olosuhdetta oikein.

Varastointi

Molempien talojen pysäköintikerroksissa on käytettävissä hyvällä sijainnilla eri kokoisia varastotiloja. Hyödyntämällä varastoja pidät toimistot toimivampina ja tarvittavia tavaroita on helppo lastata suoraan autoon säältä suojassa.

Sosiaalitilat

Kaikista taloista löytyy asiakkaiden käytettävissä olevat ja suihkuilla varustetut sosiaalitilat, joista voit varata käyttöösi oman pukukaapin. Sovi pukukaapista aulapalvelusta. 1-talon sosiaalitiloissa on myös kuivauskaappi varusteiden kuivattamiseen.

Palaute

Haluamme kuulla mielipiteesi ja kehitysehdotuksia. Ota rohkeasti yhteyttä!

Rakastamme yhteydenottoja

Kun sinulla on kysyttävää yrityspalveluista, ota yhteyttä aulapalveluun tai Ninaan.

Nina Backman
Asiakaspalvelupäällikkö
040 770 7886